A heroe's Journey thread 3

This mode’s funny moments are quite popular aren’t they?
Lemme do a fast thread
Feat.
Lewyn and Pent
:feh_flaynyay:





They get along
Too well you may say
:feh_sigurdeyes:

5 Likes

Looks like Pent’s learned to step up his game. Last time I did one with him he couldn’t get his shit together and only Louise was getting 5 hearts. Pent kept getting 3.

Don’t know who I’ll use this time. Already did OG Lyn/B!Hector, and Pent/Louise. I like my Elibe pairings though, so Fae/Sophia? Fae/Idunn? Lilina/Cecilia? Lyn/Florina?

IDK, we’ll find out tomorrow (I mean it is tomorrow, but it’s not really tomorrow until I sleep)

2 Likes

No Boulder is a match for Fedelgard

To evil girls enjoying the Harvest Festival

3 Likes

best boy in a leotard and long-haired former edgelord go and do stuff together



Also Askr has unnamed NPCs now, neat :feh_nino:

7 Likes

Omg they translated caracolas (seashell) as caracoles (snails)

Haha i find it very funny

3 Likes

More stuff I can make money of it.

Now give me your orbs, if you value your RNG luck! :catdance:

3 Likes

Yeah checks out

3 Likes


I think this is the part Kagero lets out an uncharacteristic girly giggle.

1 Like

haha, cat checks out…I should do this too with @seikenscat :cat:

3 Likes

:fgo_bbgrin:
My takeover remains undetected

3 Likes







I forgot posting more about these two
They are good friends
:feh_marianneshy:

3 Likes

Some shippers are going to be very happy with this…

3 Likes

@MissSugarsalt guided me here! Living my dream!

Tbh, this is my irl. But I didn’t know Marianne had such an appetite! :feh_sothishook: Always fun to find a surprise! :feh_marismile:

3 Likes


Pearl
:feh_faewow:

4 Likes

Ike used Rock Smash

4 Likes