Bored Doctor Chronicles #74: Glowing Gold Static Salon CatDog

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source


Source

Source

Source

Source

Source

Source


Anyone Feel Like Gettin' A Haircut?

@ArcanaApocalypse
@Ark_9
@ArtificialSky
@Azurem
@Cptboomboom
@Elyon13
@gott_ist_tot
@Grim3xus
@Jamza
@Kasai-san
@Kayo_Rikou
@kuu0
@LeiCiel
@MastroGillord
@Oduime
@OisuKi
@Pokute
@Rambukala
@rmunteanu599
@Starfighter2k
@Thisoldworldkeepsspi
@TitaniumWorm
@valkyrieStar23
@Waifu69
@Yunchii

21 Likes

Someone else think of a title I’m lazy

4 Likes

Very cute. :fgo_bbsmile:

3 Likes

Not doggo in the darkness?

2 Likes

Too lazy for that tbh :fgo_shutensip:


Source

Source

Source

Source

Source

Source

Source




Source

8 Likes

Wait is this the GoldenGlow thread you mentioned? I thought you were talking about summon thread

5 Likes

I would but I already prepped something

Eh…

3 Likes

You and me both

Nope, been a while since there’s been a BDC thread related to the actual event

2 Likes

Probably soon-ish~
:fgo_gudako:

Doggo soon~

3 Likes

I wanna let mine grow out a few more years, maybe after that I’ll have a decent ponytail going

2 Likes

I went ahead carelessly just because you said you had a thread ready :fgo_bbsmile:

2 Likes

I should keep stuff like that under wraps to troll you guys

3 Likes

So will you do the roll thread for GG? :fgo_gudako:

3 Likes

The end would have dragged on annoyingly then :fgo_bbsmile:

3 Likes

I think kuu0 should do it, after all I did do his job of making the BDC thread

4 Likes

Ofc not~

I’m sure other lurkers will be more than happy to… maybe :fgo_gudako:

4 Likes

It’d be funny tho

2 Likes

So you would have dragged your feet for 3 hours then. :rofl:

2 Likes

So you want nachos to do it?

2 Likes

For you :fgo_gudako:

2 Likes