R.I.P. Feh English Twitter ☠


You will be greatly missed
I’ll always remember the days I looked forward to see what you’d post and inevitably get disappointed cuz nothing showed up and then i curse the Twitter’s existence

I'll also never for forget you, Mr. Cancel Feh Pass, who literally replied with the same thing for every tweet ever since Feh Pass was announced

Out of curiosity is this anyone on GP?




Your suffering of Feh Pass was enjoyable to watch
But now that the Twitter is dead your job is finished

btw you spelled sacred wrong; kinda looks like you’re saying they’re sacred to you

On the bright side…
Japanese Twitter is still active :feh_nino:
So if you know Japanese you’ll be fine

19 Likes

:feh_elisad::fehbirb:

11 Likes

So much is happening after I permanently locked my Twitter account :catroll:

8 Likes

What happened to the English Twitter account?

7 Likes

They just stopped being active
Probably due to the current situation in the world

19 Likes

The English FEH Twitter hasn’t posted in almost a week now.

I think it’s safe to say that it’s due to all the protesting that’s been happening.

11 Likes

We sure live in a crazy world…
I’m not looking forward to see what will happen next :feh_ohgod:

5 Likes

The world’s just gonna pop in December.

8 Likes

Don’t forget the one with a Pikachu avatar replying on every twitter “Say’ri TT+?”
Good thing he can shut up now. Both of these guys were annoying (and it was hilarious when someone replied how funny he is for posting the exact same thing and he couldn’t “understand what “suff” means”).

11 Likes

Omg ikr
He was so annoying
I wanted to see him shut up when they posted the trailer but there was no

9 Likes

I muted that user. :feh_lucyshrug:

9 Likes

I preferred watching him complain like a little bish
His suffering was my breakfast :feh_legion:

9 Likes

I suppose we can get an F on their Facebook page too (?) they haven’t posted on it since the {bond} skills banner either:

5 Likes

King

5 Likes

wait, who actually gives a shit if they write stuff on twitter or not

9 Likes

75A0D75C-9CD1-4E45-BBC8-FC473D00EA77

6 Likes

Can’t miss what I never had. I avoid stuff like Twitter and Facebook etc like the plague cause it all just gathers drama and bullshit. If I want contact with people, they know how to get in touch :feh_bkhaha:

5 Likes

Does people really take Twitter seriously? :fgo_mhxastare:

That site is the embodiment of social cancer itself.

3 Likes

People are still posting about canceling feh pass? That’s sad.

5 Likes