RNG really wants me to build slow units to be fast

Because out of the 4 OG.Julia’s that I have summoned, 3 of them have been +Spd now and 1 being +Def


So I guess the no +Atk or ResJulia wish continues

13 Likes

Oh, hey another Julia… hmm I wonder what Boon she has


Yup, RNG really wants me to do it

Also come on Why couldn’t you at least give me +Spd Nephenee instead of +Res

11 Likes

Couldn’t a +def CF build be pretty effective on her?

4 Likes

I got also 3x Julia in the last month xD

All +RES xD

WTF?

4 Likes

It could, but see I got the Def and the 1st Spd copy way WAY before she even got her refine way before Close Foil was a thing, and besides I have her built to be a Dragon counter anyways

3 Likes

Just did a Yolo summon

Well, at least it’s not another +Spd… but I’m still going to keep the +Spd

Edit: I then went a got more orb’s, got another +Hp Julia, 2 Nephenee (neutral and another +Res), and Annette

4 Likes

Lol, just got my 3rd ■■■■■■■ +Hp Julia in a row now… what even is this ■■■■■■■ game…

But hey on the bright side


Got 4* Special Nephenee when she is a Focus unit… what’s more

She’s finally +Spd (+11)

15 Likes

How many orbs did you already invest in this Banner? ^.^"

1 Like

Around 250 I think
5 Julia 2 +Spd 3+Hp
3 Nephenee (1 being 4* special) neutral, Res, Spd
Edit: it was actually 4 Nephenee’s
Yarne
Selena
Sigurd

4*
Dorcas
Nino

5 Likes

Very nice .D

reminds me when I got two Bow Hinokas with the same IVs or -HP +Res

Do I dare go for that last merge


She’s finally at least +Res

3 Likes

Give merges :feh_claude_gun:

I actually want +spd but only got a stinking Nephenee yesterday. Game wouldn’t give me any damn green stones :feh_eirikabulli:

2 Likes

Kinda what I hope to do, only +spd.


Although looking at the fodder I actually have available…

Also 3rd post

2 Likes

Only if you pay me for them all… I have been blessed with luck ever since the new Hero’s banner came out… the game is a little sus, I have a bad feeling about the Fallen banner now

2 Likes

How much was it?

1 Like

Well how much is roughly 270 orbs

$210 CAD :feh_eirikabulli: also give luck

1 Like

Hey, so which one would you go for if you had to choose, +Res or +Atk


Of course, RNG would wait until the final 2 merges to give me the 2 Boons I wanted on her

2 Likes