Yeah that's totally fair for a last match

Ran into 3 +10 F Edels today :slightly_smiling_face: luckily Marth and Larcei was able to carry me to victory.




15 Likes

charge your phone :fgo_derpalot:

18 Likes

Lol it’s at 84% now

10 Likes

Tell me you’re a bastard without telling me you’re a bastard

13 Likes

Hey at least they all had different builds

Gotta keep some variety after all :feh_altinawink:

12 Likes

:feh_edelsmug:
Fair & balanced
At least I just have the one lol

9 Likes

It also helps that Fatalgard is a lot less scary when she can’t Bonfire

Still a piece of shit, but she actually becomes tankable when she’s barred from her strongest special

11 Likes

It’s actually kinda ballsy running triple fatalgard in l!chrom bonus season

9 Likes

True. I don’t score high enough to face many Fatals in Arena, but I got to do this in Arena Assault

10 Likes

Tbh I actually hate Chrom Bonus Season because it means I can’t IP him to a fully charged Deadeye turn 1. It makes these matchups just a tad harder.

Just do what I dew:

With a repo he gives himself 78 Atk (effective 81 with the lull), plenty to proc HB, and he’ll activate Deadeye on the 2nd hit as long as the foe doesn’t have guard.

Yeah, a unit doing 30 damage instead of 80 with every attack makes it slightly more bearable.

1 Like