Yorokobe Zasshu edition 44: Time to whale for best waifu lotto-chan

:ak_smugrock:

2 Likes

Make sure you name it project red :fgo_gudako:

2 Likes

For a better trolling moment. :ak_laughinglappy:

1 Like

Yeah let’s make sure we all have red pics to post once it’s up :fgo_gudako:

1 Like

:ak_laughinglappy:

I am posting this one.

400_400_4432646e-89ec-4670-ae22-a53d0c5e833c

1 Like

Oh yeah don’t forget about the @ list

You can edit the names for them btw

3 Likes

Kuh kuh kuh

2 Likes
Homies

@ArcanaApocalypse
@ACExDiscostu93
@ArtificialSky
@Azurem
@belluchi
@Dafty
@dragonking195
@Elyon13
@Kayo_Rikou
@kuu0
@LeiCiel
@MastroGillord
@Mistwalker
@Nytfall
@Moop
@PessimistPuglet
@Pokute
@Rambukala
@rmunteanu599
@Thisoldworldkeepsspi

Missing in action

@wheatking

3 Likes

Is this all I need to create wiki?

3 Likes

I was really close, I saw my post at the end but GP decided, “nope”

1 Like

So make a Red thread to shut Mastro up. :feh_facepalm:

Pls. :fgo_bbsmile:

1 Like

Yeah just copy paste the post I made

Then when you make the thread click the wrench to make it wiki

2 Likes

No we have to make a Mudrock thread

2 Likes

Sure. That works too. :fgo_bbsmile:

Poor Mastro. Now he is broken.

@MastroGillord :fgo_gudako:

3 Likes

He was close, and unlike before he actually tried this time.

3 Likes

The ending was fun :fgo_bbsmile:

Also mastro failed as usual~

3 Likes

Now he will cry again. :feh_facepalm:

3 Likes

Ah, welcome back from loresome hell. :fgo_bbsmile:

2 Likes

I doubt that, last time pokute was ready with a red thread, I don’t know if it was ak Red thread tho :fgo_gudako:

Also I’m going to be loresomed again in a short while…

2 Likes

Aaaaa, what am I doing back here?!

2 Likes